és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

semmi különös...

2007.03.09. 03:57 | Butuska | Szólj hozzá!

Ma aztán télleg nem történt semmi... kicsit gépeztem, kicsit tévéztem, kicsit cseteltem... mondhatni a saját agyamra mentem... a rosszkedv kezd állandósulni, kivéve, ha sikerül egy értelmes emberrel beszélgetni... nagyképűen hangzik, mert azt sugalja, hogy én annak tartom magam, de ez tévedés :) azért jó valakivel dumálni, aki értelmes, mert beinditja a már rozsdálló fogaskerekeket az én agyamban is :))

Holnap jól leszedik a gipszemet - remélem -, utánna már könyebben leszek... kérdés, mikor tudok újra vezetni, mert ez így egy anyagi csőd.....

Azon merengtem, hogy vajon ki sejthette volna előre, hogy egy két és fél éves kislánynak egyből el kell mondani azt, hogy a nagypapája "elment".... és hogy többé már nem láthatja, csak fotókon... szegény unokahugomnak ezt nem mondtuk el egyből, és úgy tűnik, ez egy hibás döntés, vagy inkább lépés volt.... de hát nem sejthette senki előre, hogy ilyen kis gyerekként ezt majd ilyen nehezen éli meg.... hisz még én is küzdök a tudattal, hogy apum elment.....

na megyek alszani.... remélem, szépeket fogok álmodni..... legalább az álmaim legyenek szépek, nem? :))

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr7144538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása