és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

nem kell ellenség, van "barát" is....

2007.03.30. 03:44 | Butuska | Szólj hozzá!

napok óta nem írtam ide semmit..... nem is baj, mert olyat írtam volna, hogy belehal az illető.... na, oksa, írjuk le a nicket, amit használ: szele_zoli

nem érdekel, hogy szabad-e kiírni, max törlik a bloggomat, szarok rá.... nem tudom, írtam-e, és most nem is nézem meg, de a lényeg, hogy apum szilveszter napján halt meg... elment úgy, hogy még most se hiszem el... még nem tudtam elköszönni tőle, és még mindig  várom... és egyszerűen hiányzik.... voltak vitáink, nem tagadom, de ő volt az. aki ha borult az életem, azonnal mellém állt, és segített.... és már nincs itt, nem tud segíteni... a kis lüke unokahugom (imádom) nem tudja, hanem ÉRZI, hogy mit vesztett... nem csak a nagyapját, hanem egy barátot, akinek elmondhatta volna, ha baja van....

eltértem a témától.... nem baj.... apum annyira hiányzik, hogy már bevallani se merem.... senki nem olvas, láttam a statisztikát, ezt is magamnak írom... bár lehet, ezt leveszem vagy letörlöm.... soha nem fogom megérteni, hogy valakinek miért jó az, ha ma másiknak szar...... be akarok most nagyon rugni, és meg is teszem....... és majd egyszer, ha még egyben vagyok, elmondom, mit is akarok az élettől

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr8052558

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic aquí ahora 2017.12.15. 17:57:32

Sós rudak. - Bátor nyúl konyhája

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása