és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Hóvirág

2007.03.10. 02:59 | Butuska | Szólj hozzá!

Hogy finoman fogalmazzak, ez beszarás... 1 év börtön 2 évre felfüggesztve hóvirág szedésért.... nem értem én ezt.... illegális szoftverért 1-3 év jár, meg ki tudja még.... miközben milliókat simán el lehet tapsolni büntetlenül.... pontosítok, pl 1 év a sitten (ha van elég sok pénzed, az se lehet nagyon gáz), utánna pár év háziőrizet (internet gondolom van, a többi megoldható, ismétlem, ha van elég pénzed), és végül vagy elévül az ügy, vagy felmentenek, vagy kapsz 5-6 évet, amit addigra le is tudtál.... most ez így normális? Mp3 letöltőket hajkurásznak és ítélnek el, hóvirágért jogerős egy évet adnak, aztán azt látom, hogy milliárdok mennek szanaszéjjel :( kicsit szétszórt vagyok, de ha holnap elolvasom, és nem értem meg, amit írtam, majd kiegészítem :))

Amúgy meg érdekessen alakulnak dolgaim..... lábamról gipsz lejött, ez a jó, kaptam lébpárnás bokaakármit, ez legalább fürdéshez levehető, tehát eddig jó.... viszont melóügyben kicsit elakadtam... az elöző helyen várnak vissza, baromi rendes volt a főnök is, meg mindenki, tartják a helyem, de megkerestek egy másik munkával, ami pénzben ugyan az, de ugye nem a pénz a minden (viszont baromira szükségem van rá)....

Alszok rá egyet, hátha okossat álmodok........

U.i.: annyira hiányzik a kedves... nem is értem... de remélem, neki jobb így, hisz ő akarta ezt...

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr7044922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása