és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Ja igen, az ünnep...

2007.03.15. 02:19 | Butuska | Szólj hozzá!

Nem tudom, írtam-e már, de irigy vagyok azokra, akik elutaztak ezen a hétvégén... én is azt szeretném tenni, de nem megy.... remélem mindenesetre, hogy nem járok úgy, mint tavaly, amikoris döbbenten néztem a tévét, hogy pár nemnormális mekkora felfordulást okoz....

Amúgy meg a melónapom jól sikerült, asszem, de ez még csak az első nap volt, majd kiderül, hogy a többi milyen lesz...

Már csak egy kérdés önmagamhoz: muszály szeretnem valakit ahhoz, hogy télleg boldog lehessek? vagy ezt csak bemesélem magamnak? nem tudom... vagyis azt hiszem, tudom.... csak félek, hogy megint elrontom....

szép (szebb) álmokat

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr746768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása