és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Menekülés

2007.04.07. 07:12 | Butuska | 2 komment

Elmentem az éccakába, a kérdés csak az, hogy miért..... egy dolog megint bizonyítást nyert: ott soha semmi nem oldódik meg.... viszont drága.....

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr2855618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyikexed! aki gondolkodott 2007.04.22. 22:37:40

elolvastalak... és belátom, hogy az egész kapcsolatunk egy hibára épült! arra, hogy abban biztam neked társ kell, de tévedtem... neked olyan ember kéne amilyen te vagy és akkor meg tudod, hogy milyen amikor nem érzed a szeretet! ezt csak azért irom mert szóba hoztál! a féltékenységről pedig csak annyit, hogy okot kell kell rá adni, és te adtál!
szia

ismét én... 2007.04.22. 22:47:49

hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni...
süti beállítások módosítása