és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Kísért a múltam... vagy csak én vagyok hülye

2007.03.12. 02:57 | Butuska | Szólj hozzá!

Elgondolkodtam ma, hogy vajon normális dolog e az, hogy még mindíg nyűglődök a régi kapcsolatom miatt, aki még augusztusban szakított, nagyon nem egyszerű történések végkifejleteként (igaz, a szakítás végül február elején záródott le), és hogy még mindig fáj az a próbálkozás, ami 2 hete ért véget... próbálkozást írtam, mert így visszatekintve több nem lett belőle, bármennyire is szerettem volna.... olyan hülyén érzem magam, hogy az hihetetlen... tényleg nem tudom a következő lépést....

Amúgy meg izgalmas holnapi történéseknek nézek elébe... melóügyben megyek megbeszélésre... nem tudom, mi lesz a végkifejlet, de egy biztos, gyorsan döntenem kell, hogy hogyan tovább.... melóm lesz még akkor is, ha a  holnapi nem jön össze, de mivel most nagyon bizonytalan vok, nem tudom mi lesz....

Látszik, hogy a vasárnap nem egy jó nap.... semmi értelmes nem jutott eszembe.....

U.i.: kezdem unni a közeledő hosszú hétvégére indított hisztit... úgy döntöttem, max a sarki kocsmáig vok hajlandó elmenni, az még elvileg nyugis útvonal... még jó, hogy addig tuti nem kezdek melózni... szép álmokat mindenkinek - vagy kellemes napot...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr1045558

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: talks about it 2017.11.05. 20:18:24

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása