és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Szóljon már valaki, hogy hülye vagyok....

2007.03.24. 04:57 | Butuska | Szólj hozzá!

most csak gyorsan kiírom magamból, nincs kedvem rendbeszedni a gondolataimat... miért is szól be az ex, hogy jól nézek ki, majd utánna közli szemrehányóan, hogy bezzeg, míg vele voltam, nem néztem ki ilyen jól.... miért kell az ember idegein mint egy vékony kötélen egyensúlyozni meg ugrálgatni? hogy is van? "egyetlen egy szál idegem maradt, és te azon táncolsz" kicsit kezdem magam összekaparni, erre megint kapok....

amúgy a jól nézek ki egy kedves barátomnak köszönhető, mert levágta a hajamat, ezzel is egész emberi formát varázsolva a fejemnek - és ez nem lehetett egyszerű feladat számára :)) innen is köszi neked (ha majd megengedi, a nevét is ideírom) ja igen, és a párját is csókoltatom, nem maradhat ki ő se :))) véletlen elárultam nekik, hogy írok blogot, pedig télleg nem akartam, de úgy jött ki a lépés, hogy elmondtam.... kaptam is aztán, hogy ideje lenne abbahagyni a múlton merengést, mert ez nem normális.... lehet, igazuk van, de mit tegyek, ha még mindig kísért?

Amúgy nem is ez a fontos..... az a baj, hogy ismét meghalt valaki fiatalon.... Kaszás Attila... borzasztó, hogy egy tényleg életerős ember így hirtelem meghaljon.... és mégborzasztóbb, ahogy ebből hasznot akar húzni már nem is egy ember vagy cég vagy akármi.... annyira undorító

nem nyomulok tovább itten, pedig lenne még mit leírnom, de azt hiszem, most elmarad, majd írok holnap.... kívánom, hogy legyen mindenkinek egy kellemes hétvégéje, amikor végre ellazulhat..... sziasztok

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr9350319

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Recommended Looking at 2019.03.22. 03:06:39

Zseni vagy őrült? - A Daniel Day-Lewis életmű - KultúrSokk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása