és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Azoknak, akik szeretnek...

2007.04.05. 03:29 | Butuska | Szólj hozzá!

Kimentem, elszívtam egy qrva bagót (le kellene erről is szoknom), és eszembe jutott, hogy egy dolgot talán még soha nem írtam le.... Tudom hogy van pár ember, aki igazán szeret engem... és tudom, hogy már jó ideje képtelen vagyok kimutatni azt, hogy én is szeretem Őket... lehet, egyszer majd olvassa közülük valaki ezt, ezért mondom/írom le újra: Szeretem Őket, csak néha ilyen hülye vagyok....

Nem áll szándékomban nagyon sajnálni magam, vagy depizni... érdekes, pár évvel ezelött én még el se hittem, hogy az ember lehet depressziós... azt hittem, simán hülye, ha nem tud boldog lenni.... már másképp látom, de dolgozok az ügyön, hogy én ne boruljak megint fel....

A lényeg, hogy miért is csináltam ezt a bejegyzést: Tudom, hogy van, aki szeret, tudom, hogy segítenek, csak néha olyan hülye vagyok, hogy nem tudom kellőképpen viszonozni.... és ezért ne haragudjatok rám...

na de mostmár télleg alvás....

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr1154792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása