és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Hajnali morgás...

2007.03.11. 04:58 | Butuska | Szólj hozzá!

Kicsit feldobódtam ma, de rá kellett jöjjek, elkapkodtam ismét.... nem is tudom, mire számítotam.... se szebb, se okosabb nem lettem, miért is pont most találnám meg, aki "esély" arra, hogy végre megtaláljam magam..... nem vesztem el, de mintha nem is lennék jelen... vagy most a sör beszél belőlem? nem hiszem.... lassan berugni se tudok, úgy tűnik.... na elteszem magam holnapra, aztán meditálok, hétfőn mit lépjek... mert lassan úgy érzem,  egyetlen esélyem az, ha mostantól csak magamra gondolok, senki másra...

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr845248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása