és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Lezárás...

2007.03.21. 03:54 | Butuska | Szólj hozzá!

Ma leadtam boritékban az exemnek a lakáskulcsot, amit a szakítása elött 2 nappal adott.... nem akart személyessen találkozni, pedig én szerettem volna.... így jártam.... és ezzel azt hiszem, végleg lezárult ez a történet is.... ezt azért hallgassátok meg... nagyon nagyon.... A mai napom a vizitdíjon való morgás, annak agyament alkalmazása feletti dühöngés jegyében telt amúgy, de most már nincs erőm leírni.... majd holnap, úgyis itthon fog enni a fene, ha csak nem jut eszembe jobb 5let....

addigi is mindenkienk jobb és szebb napot :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr2549008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása