és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Érdekes.... milyen nehéz dönteni 2 meló között...

2007.03.18. 02:42 | Butuska | Szólj hozzá!

Azon jár az agyam, hogy 2 hetem van eldönteni, mit szeretnék inkább csinálni: dolgozni egy irodában, napi 8 órában normál üzemben, vagy menjek vissza futárkodni 12 órában, de akkor azt autóval.... mind a kettőnek megvan a maga előnye és hátránya.... kihívás, hogy az irodában dolgozzak, mert ott van merre továbblépnem, és az önéletrajzomnak se ártana egy kis upgrade, viszont pénzben éppen hogy van, míg a futárkodás egy elég kellemes pénz, és mivel a beosztás olyan, még csak elcseszni se nagyon lehet, ráadásul egész nap megyek, bömböl a zene, és laza az egész..... de a fejemhez vágták, hogy "az én koromban" (fuck off) csak ne nagyon futárkodjak, mert az nem pálya.... ami mondjuk igaz is, mert nem egy nyugdíjas állás, de ugye jelenleg a túlélés a cél... és az is igaz, a túlélés egyik nagyon komoly megoldása pont az irodai meló + annak pozitív továbbfejlődési lehetősége... szóval szarban vagyok, hogy pontossaan fogalmazzak....

Holnap, vagyis ma felhívom az exet, hogy mit akar.... a fura az, hogy ha azt mondaná, aludjak ott, én egyből beleegyeznék, úgy, hogy még mindig fáj, amit tett pár hete.... mondom én, nem vagyok teljessen komplett.... el kell kezdenem dolgozni, mert ez az itthon punnyadás tényleg az agyamra ment....

Na, majd most azt álmodom, hogy milyen jó és okos és szép és sikeres vagyok, és ez ébredéskor felvidít :))) és tessék ezen nem röhögni, igenis komolyan ezt fogom álmodni :p

Megyek is, hogy el ne felejtsem, miről kell álmodnom ma éjjel/hajnalban... bye bye

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr7047823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása