és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Féltékenység

2007.03.18. 19:08 | Butuska | Szólj hozzá!

Nem értem én ezt (se)... miért féltékeny mindenki?? Miért van az, hogy nem hiszi el valaki a párjának, hogy semmi megcsalatás nincs, sőt, még csak kósza gondolata se? Egyszerűen hihetetlen, hogy már egy kapcsolat úgy induljon, alapból féltékenység van....

Az exem veszett féltékeny volt (gondolom most is az), amit sose értettem meg... azt mondta, hogy inkább dugjak félre (fizikai kontakt), mint hogy valakivel lelki megcsalatás történjen.... kérdem én, akkor mit tehetek? Szakítsak meg minden kapcsolatot barátokkal, haverokkal, mindenkivel??? mondjuk ezt el is várta, és amilyen hülye voltam, majdnem teljes mértékben meg is tettem.... szerencsére nem sikerült.....

Amikor féltékeny vagy, megcsalod azt, aki miatt féltékeny lettél....

Képtelen vagyok a féltékenységre a szó klasszikus értelmében.... nagyon tudok félteni, nagyon tudok ideges lenni, hogy vajon most merre van, mit csinál.... de sose jut eszembe, hogy megcsal.... mert mire ez eszembe jut, már rég megtette..... és ez most vagy azt jelenti, hogy hülye vagyok, vagy azt, hogy kevés..... akit megcsalnak, az valszeg meg is érdemli.... de akkor a kérdés az, hogy ha én nem csalom meg, de ő féltékeny, akkor vajon mire gondol? Önmagából indul ki? Szerintem igen..... mert aki megcsalásra gondol, annak eszébe jutott, hogy mi lenne, ha megtenné...... de hagyjuk.... ennek így sok értelme nincs, csak egy a bizos, ha szerethetek, én szeretek, és akkor azt, akit választottam, aki engem választott, és ebbe a 2 fős felállásba nem fér be harmadik - legalábbis nálam.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr9548029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása