és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

El kéne utazi...

2007.03.13. 03:48 | Butuska | Szólj hozzá!

Azon merengek, hogy jól el kellene utazni erre a négy napra, ami most közeledik... én is csak simán "magánügyben" lépnék le, mint a Sólyom, csakhogy én ezt komolyan is gondolom :) (bár ki tudja, lehet, hogy ő is komolyan gondolja, hogy csakazértse vesz részt egy olyan nemzeti ünnepen, mint ami jö, és ahol - elvileg - ő adja ki a parancsot a zászlófelvonásra.... tuti meló, legközelebb én is beküldöm a CV-met)

Szóval az jutott eszembe, hogy Ágasvárra kellene menni erre a négy napra... gyönyörű hely a Mátrában, túristaház a hegy majdnem tetején, szóval totális kikapcsolódás.... dolgoztam abban a túristaházban nagyon régen 4 és fél hónapot, és talán az volt életem legnyugisabb időszaka... most is üzemel, bár nehéz a kapcsolatot felvenni velük, de minden megoldható :) ha nem felejtem el, kapcsolok majd ide képet.... a gondom most csak egy: se igazán az anyagiak nem teszik lehetővé a túrát, se a törött lábam :((( de a nyáron megpróbálok legalább egy hétvégét újra eltölteni ott.....

 

 

na de most megyek, és alszok kicsit.....

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr845930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása