és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Lehet, hogy a "csetelés" bűnös?

2007.04.03. 03:28 | Butuska | Szólj hozzá!

nem tudom, ki hogy van a cseteléssel.... én élveztem és élvezem, hogy (szinte) ingyen tudok olyan sok emberrel kapcsolatban lenni, amennyivel amúgy nem tudnék.... jó, néha nem egyszerű, vannak ésszerű határok, de akkor is.... az én kapcsolatom is - többek között - a cset miatt bukott el, ami azért is érthetetlen kicsit, mert mig nekem pl 2-3 naponta van hívásom baráttól (vagy ritkábban), addig a cseten napi a megdumálás... ezzel ellentétben az exem naponta fogadta a hívásokat... hozzáteszem, tudom, hogy nem szeretőktől, csak sajna ő nem hitte el, hogy a cset is ilyesmi számomra, csak olcsóbb...... és megmondom a frankót is: a mobil kibaszottul fel tud idegelni, ha megszólal pl vasárnap hajnali 9-kor, mert az nekem hajnal.... a cseten majd elér, ha bejelentkezek.... a mobil lehet, hogy kikapcsolható, csak van egy óriási különbség: azon kereshet pl a család fontos dolog miatt, ezért soha nem kapcsolom ki... ez a baj: senki nem gondol arra, hogy vajon a másikat zavarja-e egy éjszakai telefonnal, és manapság képessek olyanért telefonálni, hogy azt megkérdezzék: alszol???? az ilyen hülye kérdésekre ott van a cset, ráadásul ha hülye vagyok, on-line horkolok a cam elött :))

na de ezt miért irtam le.... a megcsalás mint olyan, nem a cseten történik (pedig párom ezt váltig állította), az maximum katalizálni tudja azt, hogy adott idő alatt hány embert ismerhetsz meg... a "minőség" állandó marad, tehát óvatossan kell élni vele... egy dolog biztos.... sokak életét (enyémet is) megzilálta, de mivel már kitörölhetetlen a mai világba, és főleg azoknál, akik most olvasnak, azt kell megtanulni, mire jó, és mire nagyon nem az.... én is tanulom, nagyon..... és talán egyszer még sikerül is... addig meg marad a hagyományos módszer: a személyes kontakt elöbb, és utánna a kapcsolattartás eszközeinek a felderítése.... hmmm.... hajnali gondolatok ezek, majd még átolvasom, nem szeretném, ha bárki is félreértene :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr5553931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása