és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Nem értek én már semmit...

2007.03.17. 19:28 | Butuska | Szólj hozzá!

Felmentem a videocsatira az elöbb, hogy kipróbáljam, müxik-e a cam... erre ott lelem a két volt exemet + azt, akinek mostanság csapom a szelet... és az, aki nem is olyan rég dobott, mert hogy túl sok vagyok neki, beír, hogy ugye tudom, ő szeret ám engem... meg hogy mikor megyek fel hozzá "gépet telepíteni".... mert úgyis van kulcsom, menjek bármikor.... tegnapelött meg, mikor mondtam neki, hogy átviszem az itt felejtett cuccát, és elhozom az enyémet tőle, és a kulcsokat is visszaadom, mereven elzárkózott a találkozástól.... most akkor mit akar??? kínozni????? annyira nem értek én már semmit :(((

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr2347710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása