és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Relax

2007.04.02. 01:46 | Butuska | Szólj hozzá!

Hirtelen ötlettől vezérelve lejöttem Vásárosnaménybe :)) egy barát szólt, hogy ha már úgyis otthon szerencsétlenkedek törött lábbal, mi lenne, ha inkább itt heverném ki a streszt, amit a sikerült begyűjtenem.... ez volt pénteken, szombaton még kocsmanyitást tartottam a törzshelyemen - hogy a kollegínának ne kelljen hajnali 6-ra mennie, nyugodtan bulizhasson éjjel -, és délutén már jöttem is lefele a vonyíttal :)))

Nagyok kedves párról van szó, azon merengtem, hogy remélem, egyszer nekem is összejön így a kapcsom valakivel.... végülis esély mindenkinek van.....

Mondtam, hogy megbeszéltem valakivel,"de jó is lesz, tali meg ilyesmi..." na az illetőről azóta se hallottam, se cseten, se messengeren, de még csak mobilon se keres, hogy "hö, baszki, nincs kedvem találkozni veled...." leszarom, én ugyan nem hívom fel, még a végén megint megkapom, hogy nagyon akaszkodok a másikra..... ha nem akar, akkor nem lát..... a baj az, hogy annyira nem méltat, hogy "hazudjon valami szépet"...... na megyek fürcsi, és alvás..... nem mintha álmos lennék, de ugye vendégségben az ember igazodik a házigazdáihoz, és ők már lefeküdtek vagy fél órája :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr4453479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása