és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Beelőzött egy pap...

2007.03.07. 02:14 | Butuska | Szólj hozzá!

Na ez szép... rá kellett jönnöm, hogy azért szakítottak velem, mert a "kis drága" beleszerelmesedett egy tisztelendőbe.... legalább mondta volna meg az igazat, és ne jött volna azzal a szar dumával, hogy "túl sok voltál", meg hogy "megijedtem a kapcsolat hirtelen alakulásától"... beszarás.... inkább mondja azt, hogy te figyi, belőled elég volt, van másik, de ezt ne.... de akkor is fura.... mert míg együtt voltunk, teljessen más volt minden, és egyik napról a másikra megváltozott...... most kicsit elegem van :(((

Holnap állásinterjú... na ez is izgalmas.... még januárban küldtem el CV-t, és most délután csörögtek, érdekel-e még a meló :) Mondtam, hogy igen, de kissé amortizált az állapotom, mivel lábamtörtem, de ez nem tántorította el a csajt attól, hogy holnapra behívjon... jó lesz, mert csak sportcuccban tudok menni, ugyanis mást nem tudok felvenni a gipszre. Sok esélyt nem adok magamnak, de egy próbát megér...

na menek, és alszok... a gáz az, hogy jár az agyam, mit tegyek.... megint akkora faszságokat fogok álmodni.... sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr8343812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása