és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

van ez így

2007.03.06. 03:25 | Butuska | Szólj hozzá!

Nem írtam be az álmom, mert kicsit nem publikusra sikeredett :)

Amúgy meg nem is volt olyan érdekes.... viszont hallgattam ma este egy naon régi barátommal készült esti riportot, és felhívnám figyelmét egy tévedésre: a "Vogue" mint stílus vagy műfaj vagy nem is tudom micsoda nem Madonna találmány... az eredeti Malcolm McLaren kiadás, aminek címe "Deep in Vogue", és itt meg is nézehtő: Malcolm McLaren- Deep In Vogue, már ha érdekel valakit :) Amúgy imádom a Madonna félét is, nagyon megcsinálta

A másik történetem, mármint magánélet nem igazán hozott semmi jót.... egy dolog biztos: a párom nem egyszerű... eddig azt irtam, "ex?", mert bizoytalan voltam, de most méginkább az lettem....

volt nálam egy barátosném, aki azt mondja, hülyeség, amit a párom mond... csak az a baj, hogy bár tudom, kívűlről minden egyszerübb, én akkor is inkább belülről nézem a dolgokat, és szeretném, ha nekem lenne igazam, és tudnék segíteni, vagy mellette lenni, most, hogy kicsit nehéz lett az élete.... mert azt nem akarom, és nem is tudom elfogadni, hogy az exem miatt szakít velem, hisz semmi oka nem lehet rá...

ma elkezdtem rendet rakni a gépemen.... csinált már valaki ilyet??? ez a PC lassan 5 éve szolgál ki gond nélkül, bár volt már jó pár újratelepítésem... és rájöttem, hogy a sok mentés mekkora helyet foglal.... döbbenetes. Na, nekiálltam törölni, mint állat. Minden személyes megmaradt, így a fájó emlékek is, de olyan sok szemetet le tudtam szedni, hogy el se hiszem

most nem írok többet, mert még nem emésztettem meg a mai napot... lenne mit megemésztenem pedig... a párom hülyeségét, a volt "kollegína" gerinctelenségét... szóval, amenyire hétfő volt, annyira történt is.... szép álmokat

ja igen... a volt párom szerint, aki nem féltékeny, az nem szeret igazán... ezek szerint akkor én nem szeretek vagy szerettem eddig igazán, vagy ő beszél hülyeséget???

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr1743426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása