és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Állásinterjú No'1

2007.03.07. 23:18 | Butuska | Szólj hozzá!

Nyah, ez is megvolt... nem titok, az UPC-hez szeretnék menni dolgozni, mint telefonos ügyfélszolis, de nem egyszerű menet.... igaz, normális melót találni alapból nem egyszerű... csak tudnám, hogy miért kritérium egy állásinterjún az öltöny + nyakkendő, ha egyszer telefonos melóról van szó, és nem személyes üsziről... tessék engem a munkám alapján, és nem a pl hajszínem vagy a ruhám vagy egyebek alapján megítélni. De még semmi sincs lefutva, jövő héten esély a második menetre :)

Ja igen... utoljára a (most már) volt páromról.... megköszönöm neki, hogy mellettem volt az elmúlt időszakban, haragszok rá, hogy híú (így írják?) reményeket ébresztett bennem, és azt hiszem, azt sikeressen elérte, hogy megint ne tudjak egy jó darabig megbízni senkiben, legalábbis kapcsolat terén.... maradnak az alkalmi kalandok, azok kevésbé okoznak gondot... csak legyen nálad mindig óvszer....

Én hülye, beleolvastam valakinek a blogjába, akinek sajna a monogramja ugyan az, mint az enyém.... (B.A.) szégyenlem is magam miatta rendessen... Igaz ami igaz, mivel tudtam, ki az, hülyeség volt részemről az olvasottságát növelni, mert csak én éreztem rosszul magam tőle, de ugye ahhoz, hogy tudjam, miért is rühellem, tudnom kell, mit ír.... amúgy semmi értelme :) Hozzá kell tegyem, nagyon tud írni az ipse... olyan szinten tudja összerakni a szavakat mondatokká, hogy aki kicsit is nem figyel, el is hiszi neki, amit leír... kár a pasiért, ezt a tudást jobb cél érdekében is kamatoztathatná...

Mára abbahagyom a naplózást, úgysincs semmi értelme.... de igen, 1 van.... majd elolvasom késöbb, és röhögök, mekkora állat vok :))) ha meg eszembe jut még valami, majd beírom... most megtámadom a sörkészletet, hátha :))

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr7244120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása