és ez miért van?

Vannak olyan pillanatok, amikor el kell mondani valakinek, ami történt, történig, esetleg történhet... ezért írom le, hátha érdekel valakit... ez a blog is így indult... el kell mondani valakinek....

Friss topikok

  • ismét én...: hogy minek irtam ide azt nem tudom... talán nekem sem kéne a múlttal foglalkozni... (2007.04.22. 22:47) Menekülés
  • Keloid: Igen, most jó lenne, ha egy kicsit nyugiban lennél, idő kell amíg a dolgok letisztulnak. Amíg köze... (2007.03.17. 10:30) Annyira hülye tud lenni az embre néha

Linkblog

HTML

Így kell szakítani?

2007.03.05. 04:39 | Butuska | Szólj hozzá!

Eltelt ez a hétvége is... hajnali fél 5, és én még ébren... furcsa volt egyedül. Igaz, itt volt az egész család - ez konkrétan a hugomat férjét és a lányukat, Szonit jelenti -, de én naon egyedül éreztem magam. Sikerült (ha ezt lehet sikernek nevezni) beszélnem a párommal... pontosabban a volt párommal.... vagyis nem tudom.... azt mondja, hogy azért akarja befejezni a kapcsot, mert az "elődje" közénk áll, így érzi.... de ez akkora hülyeség, hogy leírni nem lehet.... állítólag beszélt vele a már említett videócsatin is, és hogy milyen bunkó volt vele.... a gáz az, hogy nem ez volt az első ilyen összetűzésük. Csak tudnám, ez kinek jó. Az is az igazsághoz tartozik, hogy az elődje se egyszerű eset... és a baj az, hogy el tudom képzelni róla is, hogy kavart a háttérben.... de nagyon szeretném, hogy ez ne így legyen, elég volt már a csalódásokból.... Ráadásul ránéztem most az (ex?) párom bloggjára, és látom, az utolsó 2-3 bejegyzést kitörölte, ahol némi magyarázat volt fellelhető a szakítás okára... bezzek az én kommentem ott maradt, arra nem figyelt... és eddig a messengeren a megjegyzésben az állt: "Szeretlek szívem minden szerelmével" - ami most délután eltűnt :((( lehet, hogy el kell fogadnom, ennyi volt?

Nagyon sok rossz gondolat járt a fejemben ma. Nagyon soxor jutott eszembe apum is. Ezt az évet már nélküle kellett megkezdenünk, mert szilveszter napján, délután kettő körül elment közülünk :(((( azóta nem telt el nap, hogy ne jutna eszembe.... soxor úgy, hogy majd amikor hazajön, megkérdezem tőle, vagy segít megcsinálni, vagy ilyesmi.... még mindig nem sikerült elfogadnom, hogy nem csak pár hétre nincs itthon... nem hiszem, hogy sikerül valaha is megkedvelnem az év végi ünnepeket... eddig se szerettem, de azt hiszem, mostantól az lesz az ünnep számomra, ha végre véget érnek.

Na mindegy, megyek és lefexek, pontosabban beleesek az ágyba a székből, és megpróbálok nem álmodni semmit... de ha álmodok, akkor reggel gyorsan beírom, hogy késöbb kielemezhessem... nem értek hozzá, az igaz, de megpróbálni meg lehet ;)

U.i.: még 4 nap, és az 5.-en leveszik a gipszet a lábamról... nagyon várom már, mert ez a nyomorult mászkálás megvisel, és a harakiris injekciót is unom már... szép álmokat és/vagy kellemes napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://atus.blog.hu/api/trackback/id/tr9543003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása